מאז 1999
הרצאות מרתקות לאירועים מנצחים
בהנהלת דני שביט
לייעוץ בבחירת מרצה והזמנות
03-5492474

שרות לקוחות

שרות לקוחות
הלקוח תמיד צודק ! האמנם ? אנו שמחים להציע נבחרת מקצועית של מרצים מנוסים בתחום שירות הלקוחות המציעים דרכים מגוונות ליישום והתייעלות בתחום זה.
6
11
2
מרצים הרצאות סרטונים

מרצים בתחום שרות לקוחות


כל המרצים בתחום
איציק להב
בשנים האחרונות עסק איציק בחיבורם וכתיבתם של מאמרים רבים אשר פורסמו ב"דה- מרקר" ובאתר...
אלימלך יפה
אלימלך יפה, בוגר תואר במינהל עסקים, יועץ אירגוני, מאמן ומנחה בתחומי הניהול, שיווק...
גדעון רייכר
 גדעון רייכר, עיתונאי רב פעלים. באמתחתו המקצועית מגוון תפקידים בעיתונות הכתובה...
מארק זרוק
מומחה לפיתוח תרבות של קולבורציה ממוקדת לקוח ותוצאות להצלחת הארגון. הטמעת תרבות של חווית...
צבי ברק, ד
ד"ר צבי ברק, מחבר הספרים "חכמת הניהול", "חכמת הניהול באמרה ובשנינה", "מודל גישות למצוינות...
שלום גלדר
MBA מנהל עסקים ומדעי התנהגות, מרצה בכיר באקדמיה ובארגונים פרטיים וציבוריים. בעל וותק של 20...

הרצאות בתחום שרות לקוחות
כל ההרצאות בתחום

בהרצאתו ההומוריסטית מסביר בצורה משעשעת מאוד על הגורמים המוציאים את הכוחות וגוזלים את האנרגיה ונותן לקהל כלים להתמודדות עם לחץ ושחיקה, חידוש רעננות...
מחקרים של גורמים מובילים, כמו חברת הרשתות המובילה בעולם "סיסקו", חברת הייעות "אקסנצ'ר", ופרופסור תמרה אריקסון מהרווארד, מצביעים על כך שהפערים בין...
העולם השטוח הוא מושג שמתאר את השינויים החשובים שהופיעו במאה ה21 בתחומי הפוליטיקה והתרבות. חוק הזנב הארוך הוא מושג שמתאר שינויים אלה בתחומי הכלכלה...
הרצאה על הצורך לתת שירות ברמה גבוהה ללקוחות הפנימיים והחיצוניים גם יחד... כביכול כבר נאמר על כך הכול ואין מה להוסיף...אבל בעצם סיפור השירות הלקוי הוא...
ההרצאה תהיה מבוססת על פניות אזרחים לתכניות הטלוויזיה והרדיו והטור העיתונאי של רייכר, ותתרכז בתקשורת בין נותני השירותים לבין ציבור הלקוחות. ההרצאה...
שירות לקוחות  מטרת ההרצאה: נושא השירות ללקוח מהווה כיום גורם מכריע בהצלחת החברה וכושר התמודדותה. בהרצאה יוצגו גישות ותפיסות שירות מתקדמות,...

וידאו הרצאות בתחום שרות לקוחות
כל הוידאו בתחום

לייעוץ בבחירת מרצה
מלא טופס הבא ונחזור אליך
הצטרפו אלינו
03-5492474 השאירו פרטים