מאז 1999
הרצאות מרתקות לאירועים מנצחים
בהנהלת דני שביט
לייעוץ בבחירת מרצה והזמנות
03-5492474
כל ההרצאות

כל ההרצאות

מחפשים הרצאה מרתקת לאירוע שלכם? רשימת הרצאות מלאה של ס.מ.ל סוכנויות מרצים לישראל תספק לכם פתרון - כאן תוכלו להתרשם ולהזמין  הרצאות מפי מיטב המרצים בישראל.
הרצאות מאת המרצים של ס.מ.ל
20
זקוק לעזרה? צור קשר

ניהול הקשב, המיקוד והאנרגיה

| מרצה: גיא בן דוד | תחום: פיתוח ארגוני- סדנאות ותהליכים ארוכי טווח, עולם העבודה, איזון בין קריירה ומשפחה, ניהול ומנהיגות, עבודת צוות, ניהול זמן

ניהול הוא במידה רבה אומנות האיזון. מרכיב אותה מערך של לחצים בלתי פוסקים, תובענות לתפוקות, אי ודאות ומחסור במשאבים. בתקופה הלחוצה, המהירה והתזזיתית ביותר בתולדות האנושות, אתגר מרכזי של כל מנהל ואיש מקצוע הוא למצוא איזון נכון – בין המידי לרחוק, בין תוצאות ואנשים, בין הבית והעבודה, בין מהירות למיקוד ועומק. ההרצאה מביאה את התפיסות והכלים העדכניים ביותר לשיפור משמעותי של הפרודוקטיביות ומיצוי משאבים בצורה מאוזנת לאורך זמן. ביכולת לנהל את עצמינו ולמצות היטב את משאבי הקשב, המיקוד והאנרגיה לטובת התכלית...

לפרטים נוספים

פסיכולוגיה קבוצתית של ארגונים - סדנא למנהלים

| מרצה: יעל דורון, ד"ר | תחום: פיתוח ארגוני- סדנאות ותהליכים ארוכי טווח, ניהול ומנהיגות, עבודת צוות

עולם העבודה מתאפיין בעבודה קבוצתית, החל מצוותים קטנים ועד לארגון הגדול. מה הפסיכולוגיה האופיינית לאנשים בקבוצות וכיצד אפשר לרתום את ההבנה הקבוצתית על מנת לקדם את עצמך ואת צוותך? כיצד חושפים את הלא מודע הקבוצתי הארגוני ואיך אפשר להיעזר בו?

לחצו לפרטים

התקשרות ותקשורת ביחסים ובעבודה

| מרצה: יעל דורון, ד"ר | תחום: הרצאות מקוונות און ליין ON LINE, פיתוח ארגוני- סדנאות ותהליכים ארוכי טווח, עולם העבודה, ניהול ומנהיגות, עבודת צוות

תאוריית ההתקשרות (Attachment Theory) עוזרת לנו להבין אנשים ויחסים, דרך בחינת דפוסי ההתקשרות שלהם. כיצד זה בא לידי ביטוי בקשרים זוגיים, בקבוצות חברתיות ובצוותים בעבודה? ומה אפשר יכול לעשות כדי לסבול פחות ולהנות?

לחצו לפרטים

דני פרידלנדר - עולם העבודה החדש בצל שגרת החזרה לשגרה

| מרצה: דני פרידלנדר | תחום: הרצאות מקוונות און ליין ON LINE, פיתוח ארגוני- סדנאות ותהליכים ארוכי טווח, עולם העבודה, העצמה ומצוינות אישית, ניהול ומנהיגות, עבודת צוות, כלכלה ועסקים

בימים אלה עם החזרה ההדרגתית לשגרה אנו פוגשים יותר ויותר אנשים עם סוג של "הלם חזרה", קשיי הסתגלות למצב הקודם, של עבודה מלאה ויציאה יומיומית בבוקר למקום העבודה. ישנם דיווחים ותלונות, על חוסר חשק לחזור, על דכדוך, על "הרהורי כפירה" על המשך תעסוקה ושאלות נוקבות על "מה הטעם.. ובשביל מה" תופעת "בלוז יום ראשון בבוקר" מקבלת משנה תוקף, מביאה לקונפליקט פנימי, ירידה בתפקוד, ומנהלים מוצאים עצמם לפתע, חסרי אונים אל מול תחושות העובדים, שמתרחשות בו זמנית לתהליכים פנימיים, ושאלות ותהיות עצמיות של מנהלים. המפגש עם החזרה לשגרה...

לחצו לפרטים

אתם התזמורת ! (יש מנצח בקהל ?) סדנה חווייתית ייחודית לארגונים עם מנצח התזמורת רוני פורת

| מרצה: רוני פורת -מאסטרו | תחום: הרצאות בשילוב מוסיקה, הרצאות באנגלית, ניהול ומנהיגות, מופעים וסדנאות, עבודת צוות, חשיבה יצירתית

רוני פורת בסדנה חדשה לארגונים, בה הוא עובד עם הקהל כתזמורת, כמקהלה מדברת ושרה (בסגנון קולולם), כחטיבה אחת וכקבוצות שונות בתוך בתזמורת, כאשר חלק מהמשתתפים משמשים כ"סולנים" וכמנצחים. תוך כדי חווית עשיית המוסיקה יחד, מסב רוני פורת את תשומת הלב של הקהל לתובנות העולות מן הפעילות, אשר קשורות ישירות למבנה וצרכים ארגוניים, כגון: המקום של ההקשבה ושיתוף הפעולה בין קבוצות הכלים השונות בהקשר הארגוני, האפשרויות הטמונות בביצוע משימה קשה ומרכבת כאשר התפקידים נחלקים בין הקבוצות השונות, כוחו של הפרגון בתוך התזמורת...

לפרטים נוספים

ENGAGMENT - מחוברות עובדים ומנהלים לערכי הארגון

| מרצה: מארק זרוק | תחום: הרצאות באנגלית, ניהול ומנהיגות, מוטיבציה והשראה, סדנאות חוויה וגיבוש, עבודת צוות

מטרת ההרצאה להקנות למנהלים תפישה וכלי פשוטים ויישימים להבנת התחומים בהם ניתן לפעול מול העובד להגברת המחוברות שלו לארגון, למנהלו, ולעבודתו.  ההרצאה תשלב את המשתתפים בשיח דרך שאלות מעוררות מחשבה.    הנושאים המועלים בהרצאה:   - מדוע לי להשקיע עוד מאמצים ואנרגיה להגברת מחוברות העובדים שלי?  - אילו קשיים אני פוגש כמנהל בדרכי להגביר מחוברות עובדים? - איך אני יכול  להתגבר על קשיים אלו ? - מה אני יכול לעשות ממחר בבוקר, למרות הקשיים, להגביר מחוברות העובדים שלי?  - מדוע התפקיד שלי כמנהל קיים? - דיאלוג ומשוב עם ...

לפרטים נוספים

נפלאות התנועה -הנעת אנשים -הנאת אנשים

| מרצה: שמוליק גולדברנר | תחום: העצמה ומצוינות אישית, הרצאות באנגלית, מוטיבציה והשראה, סדנאות חוויה וגיבוש, מופעים וסדנאות, עבודת צוות

הגיע הרגע לצאת מן הקופסא ולהעיז ולעשות את זה קצת אחרת. את הכנס או מפגש הגיבוש במקום העבודה ניתן להשאיר צרוב בזכרונם של הנוכחים על ידי השתתפות במופע אינטראקטיבי, רוקד, מצחיק וסוחף. דרך ההשתפות הפעילה , מצליח שמוליק להוציא את המשתתפים מ " אזור הנוחות" , ובהתאמה לציפיות המזמין ,ניתן לשלב סט מסרים למשתתפים  הנוגע לערכי הארגון , חיזוק משמעותי של הבנת החשיבות ויישום שיתוף הפעולה בין הגורמים בארגון , המנהיגות והנעת עובדים ( לעיתים ללא סמכות מופעלת או קיימת) , מוטיבציה ועוצמה אישית.  כל אלו מועברים כשהקהל בתשומת לב...

לפרטים נוספים

לנצח משברים

| מרצה: שי אראל | תחום: העצמה ומצוינות אישית, מרצים סלבס, ניהול ומנהיגות, מוטיבציה והשראה, הרצאות העשרה, עבודת צוות, חשיבה יצירתית

כל אדם חווה משברים במהלך חייו. בזוגיות, בעסקים, בבריאות , בעבודה ובצבא . הרוב הגדול לא יודע כיצד להתמודד עם משברים ושינויים בחייהם. החיים מורכבים מסדרה של אירועים משמחים, אך גם לא מעט משברים ותקופות מצערות וקשות, והדרך הטובה ביותר להתגבר עליהם היא להיות מוכנים וערוכים למשברים. הרעיון המרכזי בהרצאה הוא להבין כי "משבר כולל בתוכו את הגרעינים להצלחה ושורשים לכישלון". ההרצאה היא מלאת אופטימיות ומעוררת השראה במיוחד כאשר הרגלי החיים והשגרה המוכתבת לנו היא אינטינסיבית ולא נותנת לנו זמן לאתנחתא קצרה כדי...

לפרטים נוספים

הפקת לקחים ושיתוף במידע

| מרצה: מארק זרוק | תחום: ניהול ומנהיגות, עבודת צוות

 מבוא - שיתוף במידע והפקת לקחים, 2 מרכיבים תרבותיים חיוניים בעולם של שינויים ומורכבות. דוגמאות מארגונים בישראל ובחו"ל.  המחשה בטבע - הביטוי של שיתוף במידע והפקת לקחים בטבע. איך זה מתבטא באורגניזם חי? מה הלקח עבור הארגון?  החסמים - מדוע כה קשה לשתף במידע ולהפיק לקחים?   איך מתגברים על החסמים? טיפים להתנסחות בונה ומקדמת ושאילת שאלות  תכלס – סיכום ההרצאה ודגש על "עשה ועל תעשה".  

לפרטים מלאים

שיפור חווית הלקוח בעולם מהיר ובלתי יציב

| מרצה: מארק זרוק | תחום: העצמה ומצוינות אישית, ניהול ומנהיגות, שרות לקוחות, עבודת צוות, כלכלה ועסקים

בין שאר הסוגיות הנידונות בהרצאה ( בהתאמה לצרכי הלקוח) :    מאפייני הסביבה העסקית של ימינו ואילו אתגרים היא מציבה בפנינו  מהי חווית לקוח? במה היא שונה מהשירות ללקוח?   איך משפרים את חוויית הלקוח לאורך זמן?  מה אני יכול לעשות ממחר בבוקר על מנת לתרום במישרין בשיפור חווית הלקוח ?  מה עשינו ב-30 שנים האחרונות בתחום של שיפור השירות ללקוח? האם באמת שיפרנו אותו? למה ?  מהי המלכודת הגדולה בתחום השירות ללקוח? איך ניתן להימנע ממנה?  איך משפרים את השירות ללקוח לאורך זמן?  מה אני יכול לעשות ממחר בבוקר על מנת...

לפרטים נוספים
לנוחויותך, ניתן למלא את טופס ההזמנה למידע נוסף ולצרף מספר מרצים ולא מרצה בודד. ניתן לגלוש בגלריות מרצים ולהוסיף מספר מרצים לסל הפניות, לפניה אחת מרוכזת.
באפשרותך לקבל מידע נוסף
אודות מספר מרצים
* אנו מכבדים את פרטיותך
* כל השדות חובה
הרצאות מיוחדות  ומעוררות השראה  לאירועי יום האישה
הצטרפו אלינו
03-5492474 השאירו פרטים