מאז 1999
הרצאות מרתקות לאירועים מנצחים
בהנהלת דני שביט
לייעוץ בבחירת מרצה והזמנות
03-5492474
הכרת דרישות תקן AS-9100: D

הכרת דרישות תקן AS-9100: D

 נושאים עיקריים בהרצאה:

 הקשר שבין תקן ISO-9001:2015 לבין תקן AS-9100 D : 2016
 הבטחת בטיחות מוצר
 מניעת פריטים מזויפים
 תכנון התיישנות מוצר
 F.O.D
 f.a.i
 תהליכים מיוחדים
 שירשור דרישות
 דרישות רגולציה ודרישות סטאטוטוריות
 דגש על ראיה תהליכית
 מדדים ויעדים
 סיכון וניהול סיכונים
 דרישות מיוחדות
 פריטים קריטיים
 אופייני מפתח

הרצאות נוספות של חנן מלין
כיצד להוביל שינויים בארגון | תחום: ניהול ומנהיגות

נושאים עיקריים בהרצאה:  שינוי מהו ?  מדוע שינוי מפחיד אותנו ?  ניהול שינויים וחוקי ניוטון.  השגיאות שיש לימנע מהם בעת ביצוע שינויים בארגון: ☺ ביצוע שינויים מבלי שמטמיעים לפני כן תחושת דחיפות מספקת בקרב המנהלים והעובדים בארגון. ☺ העדר קואליציה מנחה חזקה דייה, נדרשת מסה קריטית של מנהלים ועובדים המאמנים בשינוי ובצורך בשינוי כדי להתגבר על ההרגלים הישנים ועל השגרה. ☺ חוסר הכרות או חוסר הזדהות עם החזון (המצפן הארגוני). ☺ כאשר לא מפיצים את החזון בסדר גודל מספק. שינוי גדול לא יהיה אפשרי אלא אם כן רוב...

לפרטים נוספים
איכות הסביבה | תחום: גלובליזציה, איכות הסביבה

 נושאים עיקריים בהרצאה:  הגדרת סביבה.  עיקרון "הכול חוזר אליך".  טביעת רגל אקולוגית.  מושגי יסוד באיכות הסביבה בהשפעה על: ☺ מים. ☺ קרקע. ☺ אוויר.  החור באוזון.  אפקט החממה.  מעגל השיפור המתמיד של ד"ר דמינג.  מודל למערכת ניהול סביבתית.

לפרטים נוספים
הכרת דרישות תקן ISO-9001:2015 | תחום: הרצאות העשרה

 נושאים עיקריים בהרצאה:  האיכות לאן ?  התפתחות האיכות על ציר הזמן  " עבר הווה ועתיד " – האבולוציה של התקן .  סקירת סעיפי תקן מהדורת שנת 2015 .  סרט

לפרטים נוספים
טיפול בתלונות לקוח | תחום: שרות לקוחות

 נושאים עיקריים בהרצאה:  איכות נתפסת בעיני הלקוח.  מטרות הטיפול בתלונות לקוח.  שלבי הטיפול בתלונה.  משפטי אמפטיה.  שאלות לאיפיון התלונה.  הצגת פתרון.  קבלת הסכמת הלקוח.  אמפטיה + סיום אפקטיבי.  ביצוע השיפור.  תן משהו נוסף.  פעולת תיקון, פעולה מתקנת, פעולה מונעת ומה שבינהם.

לפרטים נוספים
חקר אירוע והפקת לקחים | תחום: עולם העבודה, ניהול ומנהיגות

נושאים עיקריים בהרצאה:  מהו חקר אירוע?  מתי לבצעו?  מי מפחד מחקר אירוע?  ההבדל בין חקר אירוע לחקירה.  חקר אירוע – הצלחות וכשלונות.  שלבי חקר אירוע: ☺ ייזום. ☺ שחזור העובדות. ☺ הגדרת הפערים. ☺ העלאת השערות. ☺ ניתוח הממצאים. ☺ הגדרת הלקחים. ☺ גיבוש המלצות ליישום. ☺ הפצת ממצאי חקר אירוע. ☺ הכנת תוכנית להטמעת הלקחים. ☺ סיכום התהליך. ☺ מעקב אחר יישום. ☺ בדיקת אפקטיביות.  תפקידי המשתתפים חקר אירוע.  מתודולוגיות וכלים לחקר אירוע.

לפרטים נוספים
מודעות לבטיחות | תחום: עולם העבודה, ניהול ומנהיגות

 נושאים עיקריים בהרצאה:  בטיחות מהי ?  סיכון "נסבל" והדרכים להקטנתו.  הגישה הפרואקטיבית  בעיות תקשורת ואחריות אישית.  מעגל השיפור של ד"ר דמינג P.D.C.A..  שיפור מתמיד.  ההבדל בין פעולת תיקון, פעולה מתקנת ופעולה מונעת.  חשיבות הדרכת בטיחות, סביבת עבודה , שימוש בציוד מגן, תרגילי חירום.  אחריות אישית.  שיעורו של הפרפר.

לפרטים נוספים
מודעות לאיכות | תחום: עולם העבודה, ניהול ומנהיגות

נושאים עיקריים בהרצאה:  איכות מהי?  איכות כפי שהיא נתפסת בעיני הלקוח.  תחרות, הכח המניע לאיכות.  4 השאלות החשובות ביותר להשגת לקוח מרוצה: מי הלקוח שלי? מה הוא רוצה? האם הוא מרוצה? מה עלי לעשות על מנת שיהיה יותר מרוצה?  מעגל השיפור של דר' דמינג.  ההבדל בין "יעילות" לאפקטיביות  ההבדל בין: פעולת תיקון, פעולה מתקנת ופעולה מונעת.  ששת סיבות השורש למוצר/שרות לא מתאים  ההבדל בין "בקרת איכות" ל"הבטחת איכות".  יעדי איכות מדידים.  "מה שאי אפשר למדוד אי אפשר לנהל - מה שאי אפשר למדוד אי אפשר...

לפרטים נוספים
איך להצליח בעסקים | תחום: מוטיבציה והשראה, מאמנים עסקיים, כלכלה ועסקים

 נושאים עיקריים בהרצאה:  מה רוצה הלקוח – מוצר / שירות איכותי, במחיר סביר.  איכות המוצר / שירות כפי שהם נתפסים בעיני הלקוח.  חשיבות ה"בידול".  4 השאלות החשובות ביותר להשגת לקוח מרוצה: מי הלקוח שלי? מה הוא רוצה? האם הוא מרוצה? מה עלי לעשות על מנת שיהיה יותר מרוצה?  מעגל השיפור של דר' דמינג.  ההבדל בין "יעילות" לאפקטיביות  ההבדל בין: פעולת תיקון, פעולה מתקנת ופעולה מונעת.  ששת סיבות השורש לכישלון עסקי.  חשיבות קביעת: חזון, ערכים, מטרות יעדים מדידים לעסק.

לפרטים נוספים
שימוש בכלים ניהוליים להשגת מטרות אישיות, מקצועיות ומשפחתיות | תחום: העצמה ומצוינות אישית, מוטיבציה והשראה, הרצאות העשרה

 נושאים עיקריים בהרצאה:  איכות, איכות חיים – הדומה והשונה?  פרספקטיבה לחיים – הקצה העליון של הדובדבן שעל הקצפת.  תקשורת פנימית וחיצונית.  מעגל השיפור של דמינג.  מסמכים ורשומות.  אחריות הנהלה.  שינוי הרגלי אכילה לפי ISO-9001 .

לפרטים נוספים
ארבע הסודות של אחריות הורית | תחום: הרצאות העשרה, יחסי הורים וילדים

 נושאים עיקריים בהרצאה:  אחריות הורית מהי?  בריאות, אושר ואם אפשר גם עושר.  האלפבית של אחריות הורית: o אהבה o ביטחון o גבולות o דחית סיפוקים  מהי האחריות ההורית שלנו? o אני לא יודע, עם מי הוא הולך? o לאן הוא הולך? o מה הוא עושה? o מתי הוא חוזר?  "מבחן המרשמלו"  סיכון "נסבל" והדרכים להקטנתו.  מעגל השיפור של דר' דמינג.  ההבדל בין: פעולת תיקון, פעולה מתקנת ופעולה מונעת במשפחה.  ששת סיבות השורש לבעיות במשפחה

לנוחויותך, ניתן למלא את טופס ההזמנה למידע נוסף ולצרף מספר מרצים ולא מרצה בודד. ניתן לגלוש בגלריות מרצים ולהוסיף מספר מרצים לסל הפניות, לפניה אחת מרוכזת.
באפשרותך לקבל מידע נוסף
אודות מספר מרצים
* אנו מכבדים את פרטיותך
* כל השדות חובה
הרצאות מיוחדות  ומעוררות השראה  לאירועי יום האישה
הצטרפו אלינו
03-5492474 השאירו פרטים