מאז 1999
הרצאות מרתקות לאירועים מנצחים
בהנהלת דני שביט
לייעוץ בבחירת מרצה והזמנות
03-5492474
איך מנהלים שיחה עם הצרכנים בעולם של חדשנות

איך מנהלים שיחה עם הצרכנים בעולם של חדשנות

בעידן של הפרעות קשב וריכוז, בו מדי יום נולדים מונחים חדשים, קמות ונופלות טכנולוגיות חדשות אנחנו נלחמים על תשומת ליבו של הצרכן שלנו.
היום חברות מנסות למצוא את הכלים הנדרשים כדי לייצר מערכת יחסים עם הצרכן. כזו שתתן לו ערך, תייצר נאמנות ותוביל לרכישה.
בהרצאה נסקור את הכלים שבהם ניתן לייצר דיאלוג עם הצרכן.
בין הכלים נבחן את את כל נושא האמוציונליות וכיצד משלבים רגשות בדיאלוג עם הצרכנים.
נכיר מה הכלים הנדרשים כדי להפוך להיות מומחה בעולם התוכן שלך.
נראה עד לאן אפשר להגיע עם פרסונליזציה.
נכיר כלים טכנולוגים, רובוטים, בינה מלאכותית שמאפשרים לנו לדבר בצורה חדשנית עם הצרכן.
נבין מה אפשר לעשות עם כל הדאטה שאנו אוספים על הצרכנים.
נראה כמה ניתן להיות יצירתי בעולמות הקומרס ובאילו כלים משתמשים כדי לייצר קנייה.
נבחן טכניקות בהן אנחנו מייצרים אצל הצרכן צורך עוד לפני שהוא מודע לו.
נלמד על סוגי המערכות יחסים באמצעות מודל subscription , שירותי מנוי שחברות מנסות לייצר עבור הצרכנים.
ונצא עם כלים רלוונטיים עבור הארגון על מנת שיוכל לייצר דיאלוג טוב יותר עם הצרכנים שלו.
כל הדוגמאות המוצגות מייצגות את שיא הקידמה והנושאים בהם העולם עסוק ברגעים אלו.

לנוחויותך, ניתן למלא את טופס ההזמנה למידע נוסף ולצרף מספר מרצים ולא מרצה בודד. ניתן לגלוש בגלריות מרצים ולהוסיף מספר מרצים לסל הפניות, לפניה אחת מרוכזת.
באפשרותך לקבל מידע נוסף
אודות מספר מרצים
* אנו מכבדים את פרטיותך
* כל השדות חובה
הצטרפו אלינו
03-5492474 השאירו פרטים