מאז 1999
הרצאות מרתקות לאירועים מנצחים
בהנהלת דני שביט
לייעוץ בבחירת מרצה והזמנות
03-5492474
ENGAGMENT - מחוברות עובדים ומנהלים לערכי הארגון

ENGAGMENT - מחוברות עובדים ומנהלים לערכי הארגון

מטרת ההרצאה להקנות למנהלים תפישה וכלי פשוטים ויישימים להבנת התחומים בהם ניתן לפעול מול העובד להגברת המחוברות שלו לארגון, למנהלו, ולעבודתו. 
ההרצאה תשלב את המשתתפים בשיח דרך שאלות מעוררות מחשבה. 
 
הנושאים המועלים בהרצאה:
 
- מדוע לי להשקיע עוד מאמצים ואנרגיה להגברת מחוברות העובדים שלי? 
- אילו קשיים אני פוגש כמנהל בדרכי להגביר מחוברות עובדים?
- איך אני יכול  להתגבר על קשיים אלו ?
- מה אני יכול לעשות ממחר בבוקר, למרות הקשיים, להגביר מחוברות העובדים שלי? 
- מדוע התפקיד שלי כמנהל קיים?
- דיאלוג ומשוב עם  העובד ככלי מרכזי לזיהוי התחומים להגברת מחוברות. 
- אמון העובד כבסיס למחוברות שלו  
- איך מזהים נכון את צרכי העובד האמיתיים לאומת מכלול הרצונות והציפיות שלו? 
- המנהל הקשוב והאחראי  
 
הרצאות נוספות של מארק זרוק
הפקת לקחים ושיתוף במידע | תחום: ניהול ומנהיגות, עבודת צוות

 מבוא - שיתוף במידע והפקת לקחים, 2 מרכיבים תרבותיים חיוניים בעולם של שינויים ומורכבות. דוגמאות מארגונים בישראל ובחו"ל.  המחשה בטבע - הביטוי של שיתוף במידע והפקת לקחים בטבע. איך זה מתבטא באורגניזם חי? מה הלקח עבור הארגון?  החסמים - מדוע כה קשה לשתף במידע ולהפיק לקחים?   איך מתגברים על החסמים? טיפים להתנסחות בונה ומקדמת ושאילת שאלות  תכלס – סיכום ההרצאה ודגש על "עשה ועל תעשה".  

לפרטים מלאים
שיפור חווית הלקוח בעולם מהיר ובלתי יציב | תחום: העצמה ומצוינות אישית, ניהול ומנהיגות, שרות לקוחות, עבודת צוות, כלכלה ועסקים

בין שאר הסוגיות הנידונות בהרצאה ( בהתאמה לצרכי הלקוח) :    מאפייני הסביבה העסקית של ימינו ואילו אתגרים היא מציבה בפנינו  מהי חווית לקוח? במה היא שונה מהשירות ללקוח?   איך משפרים את חוויית הלקוח לאורך זמן?  מה אני יכול לעשות ממחר בבוקר על מנת לתרום במישרין בשיפור חווית הלקוח ?  מה עשינו ב-30 שנים האחרונות בתחום של שיפור השירות ללקוח? האם באמת שיפרנו אותו? למה ?  מהי המלכודת הגדולה בתחום השירות ללקוח? איך ניתן להימנע ממנה?  איך משפרים את השירות ללקוח לאורך זמן?  מה אני יכול לעשות ממחר בבוקר על מנת...

לפרטים נוספים
לנוחויותך, ניתן למלא את טופס ההזמנה למידע נוסף ולצרף מספר מרצים ולא מרצה בודד. ניתן לגלוש בגלריות מרצים ולהוסיף מספר מרצים לסל הפניות, לפניה אחת מרוכזת.
באפשרותך לקבל מידע נוסף
אודות מספר מרצים
* אנו מכבדים את פרטיותך
* כל השדות חובה
הרצאות העשרה לימי היערכות מורים
עדכונים וחדשות
יהלי אדמתי -חוקרת עתידים בהרצאה חדשה
עולם העבודה 202-2030 - אחד הנושאים החמים ביותר בעולם הארגוני
לחצו לפרטים
גיא זהר מיוצג בלעדית בסוכנויות מרצים
גיא זהר מגיש "היום שהיה" התכנית הפופולארית בסגנונו הייחודי בהרצאה על הכוחות שפועלים מאחורי הקלעים של עולם התקשורת בישראל
לפרטים נוספים
בוני גינצבורג הצטרף לצוות המרצים בתחום ההשראה למצוינות
כוכב הכדורגל בעבר ופרשן ספורט בהווה על הרצאות בנושאי התמודדות על כשלון והצלחה, הישגיות וחתירה למצוינות
לפרטים מלאים
אנדי רם,הטניסאי האגדי , מרצה על עבודת צוות והגשמת מטרות עכשיו בייצוג בלעדי
טניסאי הצמרת שהגיע לפסגות הגבוהות ביותר כחלק מצמד הטניסאים אנדיוני ,מרצה באירועי חברה ומשלב את סיפורו האישי במסרים הנוגעים לכל אחד בכל מקום .
לפרטים נוספים
עינב גלילי -מרצה ייחודית והומוריסטית
שמחים לבשר על הצטרפותה של מגישת הטלוויזיה והכותבת עינב גלילי , בהרצאה ייחודית ומשעשעת על ההומור כחוש מולד (או לא..) ההרצאה משולבת בקטעי וידאו.
לפרטים מלאים
הצטרפו אלינו
03-5492474 השאירו פרטים