מאז 1999
הרצאות מרתקות לאירועים מנצחים
בהנהלת דני שביט
לייעוץ בבחירת מרצה והזמנות
03-5492474
כל ההרצאות

כל ההרצאות

מחפשים הרצאה מרתקת לאירוע שלכם? רשימת הרצאות מלאה של ס.מ.ל סוכנויות מרצים לישראל תספק לכם פתרון - כאן תוכלו להתרשם ולהזמין  הרצאות מפי מיטב המרצים בישראל.
הרצאות מאת המרצים של ס.מ.ל
10
זקוק לעזרה? צור קשר

מתן שירות ושביעות רצון הלקוח

| מרצה: דורית עוזיאל | תחום: תקשורת בין אישית ושפת גוף, שרות לקוחות

השירות הוא גורם חשוב בבניית תדמית של מקום, ארגון או בעל מקצוע. לקוחות הינם נכס חשוב ביותר של כל חברה ומהווים תנאי הכרחי להצלחתה ולשגשוגה. עובדים מול קהל - חשוב שתכירו את משמעות שפת הגוף של הלקוח, וכיצד אתם יכולים להפוך את גופכם למכונת מכירות. מהו שירות איכותי? כיצד מתמודדים עם לקוחות זועמים? איך צריך לדבר בטלפון כדי להצליח בצורה הטובה ביותר במשימה? איך יוצרים תדמית סביבת עבודה חיובית ומזמינה  שירות מקצועי ככלי לחיזוק תדמית הארגון כלפי פנים וכלפי חוץ  הבנת הגורמים המשפיעים על שביעות הרצון של הלקוח....

לפרטים מלאים

שיפור חווית הלקוח בעולם מהיר ובלתי יציב

| מרצה: מארק זרוק | תחום: העצמה ומצוינות אישית, ניהול ומנהיגות, שרות לקוחות, עבודת צוות, כלכלה ועסקים

בין שאר הסוגיות הנידונות בהרצאה ( בהתאמה לצרכי הלקוח) :    מאפייני הסביבה העסקית של ימינו ואילו אתגרים היא מציבה בפנינו  מהי חווית לקוח? במה היא שונה מהשירות ללקוח?   איך משפרים את חוויית הלקוח לאורך זמן?  מה אני יכול לעשות ממחר בבוקר על מנת לתרום במישרין בשיפור חווית הלקוח ?  מה עשינו ב-30 שנים האחרונות בתחום של שיפור השירות ללקוח? האם באמת שיפרנו אותו? למה ?  מהי המלכודת הגדולה בתחום השירות ללקוח? איך ניתן להימנע ממנה?  איך משפרים את השירות ללקוח לאורך זמן?  מה אני יכול לעשות ממחר בבוקר על מנת...

לפרטים נוספים

ניהול ותפעול האיכות

| מרצה: שלום גלדר | תחום: מאמנים עסקיים, שרות לקוחות

 נקודות עיקריות בהרצאה : א. איכות בהתאמה לדרישות הלקוח ב. עלות האיכות ג. איכות והיחס לתהליכי עבודה ד. עלות / תועלת בגישת האיכות הכוללת

לפרטים נוספים

שירות לקוחות ושירות פנים ארגוני

| מרצה: שלום גלדר | תחום: שרות לקוחות

שירות לקוחות  מטרת ההרצאה: נושא השירות ללקוח מהווה כיום גורם מכריע בהצלחת החברה וכושר התמודדותה. בהרצאה יוצגו גישות ותפיסות שירות מתקדמות, הכוללות דוגמאות מעשיות להבטחת שירות מצוין ומשופר ללקוח, כחלק מתרבות הארגון. נושאי ההרצאה: • אמנת השירות כמחויבות הארגון ללקוח • תקשורת אפקטיבית הכוללת הקשבה והבנת צרכי הלקוח • ניהול יומן שירות ודיווח אמין • טיפול בתלונות וחוגי שיפור השרות כמנוף לשיפור מתמיד • מתן שירות טלפוני, אינטונציה, אדיבות, מהימנות, יחס אישי • הגדרת גבולות התפקיד בשירות, סמכות...

לפרטים נוספים

"שירות בראש" - הרצאה תיאטרלית בנושא תקשורת בין אישית ושירות לקוחות

| מרצה: קובי אסף, ד"ר | תחום: מופעים וסדנאות, תקשורת בין אישית ושפת גוף, שרות לקוחות

כל אינטראקציה אנושית למעשה מתחילה ומסתיימת בתקשורת בין אישית. לכן גם עולם העסקים לפני הכל, מבוסס על האינטראקציה האנושית. שרות לקוחות מוצלח אינו תלוי רק בידע טכני ובטיפול מקצועי. מודעות עצמית , כבוד לזולת, אחריות, מחויבות, מוטיבציה פנימית, שליטה ברגשות ואמפטיה יבטיחו את השגת המטרה שהיא : " שרות הלקוחות האידיאלי". " שרות בראש" הנו מופע המשלב הצחקה מצחיקה והרצאה רצינית, וכל זאת בשיתוף הקהל. המופע מתמקד בבעיות השונות של שרות לקוחות ופתרונן.

לפרטים נוספים

שרות לקוחות כמנוף עסקי

| מרצה: גדעון רייכר | תחום: הרצאות צחוק והומור, שרות לקוחות

ההרצאה תהיה מבוססת על פניות אזרחים לתכניות הטלוויזיה והרדיו והטור העיתונאי של רייכר, ותתרכז בתקשורת בין נותני השירותים לבין ציבור הלקוחות. ההרצאה תפרט את הדרכים בהם ניתן לבנות לחברה ולארגון תדמית חיובית בעיני לקוחותיה.  ההרצאה יכולה לשמש כהרצאה בפני עצמה או כפתיח לסדנא בת מספר מפגשים שבאה להקנות לעובדי הארגון אמצעים ומיומנויות שיקדמו את יכולתם להעניק שירות טוב יותר ללקוחות הארגון  ולעובדי הארגון האחרים.   בין הנושאים הנלמדים בהרצאה:     כיצד מאזינים ללקוח   כיצד מפיגים מתח   כיצד מתמודדים עם...

לפרטים נוספים

הרצאה על שום דבר

| מרצה: גדי ברייר | תחום: ניהול ומנהיגות, שרות לקוחות

הרצאה על הצורך לתת שירות ברמה גבוהה ללקוחות הפנימיים והחיצוניים גם יחד... כביכול כבר נאמר על כך הכול ואין מה להוסיף...אבל בעצם סיפור השירות הלקוי הוא אתגרי ולחלוטין לא ברור..ומה באמת אפשר לעשות על מנת לחולל שינוי משמעותי באיכות השירות ללקוחות וללקוחות הפנים.

לפרטים נוספים

עתידנות

| מרצה: אשר עידן, ד"ר | תחום: חדשנות, מדע ועתידנות וטכנולוגיה, שרות לקוחות, שיווק, כלכלה ועסקים

העולם השטוח הוא מושג שמתאר את השינויים החשובים שהופיעו במאה ה21 בתחומי הפוליטיקה והתרבות. חוק הזנב הארוך הוא מושג שמתאר שינויים אלה בתחומי הכלכלה והתקשורת, בעיקר בדור השני של האינטרנט הקרוי ווב 2.0. המיזוג של שני המושגים המרכזיים הללו יוצר את העולם שטוח הזנב, שלפיו התחרותיות הגלובאלית למשל בין סין לארה"ב, והתחרות בין פירמות חדשות לוותיקות, נוטה יותר ויותר לטובת שחקנים חדשים. מפרספקטיבה גלובלית החדשנות הכלכלית-ניהולית-שיווקית, הופכת לחשובה לא פחות מהחדשנות הטכנולוגית. סין היא מדינה של "זנב ארוך ענק...

לפרטים נוספים

דור ה X ודור ה Y – פערי הדורות והדרכים לגישור ביניהם

| מרצה: אשר עידן, ד"ר | תחום: חדשנות, מדע ועתידנות וטכנולוגיה, שרות לקוחות, שיווק, כלכלה ועסקים

מחקרים של גורמים מובילים, כמו חברת הרשתות המובילה בעולם "סיסקו", חברת הייעות "אקסנצ'ר", ופרופסור תמרה אריקסון מהרווארד, מצביעים על כך שהפערים בין דור ה-Y (בני 35 ומטה, ילידי 1975-2005), לבין דור הבייבי-בומרס (סני 35-65, ילידי 1945-1975), הולכים וגדלים, גם כלקוחות וגם כעובדים. כלקוחות, הם יהוו 45% מרוב השווקים בשנת 2015, ויהוו 53% בשנת 2021. כעובדים, הם יהוו בין 60 ל-80% ברוב החברות העסקיות. מצד שני בין 100 ל60% מהמנהלים יהיו בני דור הבייבי בומרס. הדבר יוצר בעיה בהבנת המוטיבציה של רוב הלקוחות ושל רוב העובדים. הגורם שבאמצעותו...

לפרטים נוספים

הומור בשרות לקוחות כגורם מניע להצלחת העסק

| מרצה: אלימלך יפה | תחום: שרות לקוחות

בהרצאתו ההומוריסטית מסביר בצורה משעשעת מאוד על הגורמים המוציאים את הכוחות וגוזלים את האנרגיה ונותן לקהל כלים להתמודדות עם לחץ ושחיקה, חידוש רעננות והתלהבות בזמן העבודה, מדגים סיטואציות יום יומיות בבית, ובעבודה וכיצד להשתמש בהומור כדי להתמודד עם מצבים קיצוניים ופתירת דילמות באמצעותו. ההרצאה מותאמת להתמודדויות היום יומיות של אנשי שרות ( טלפוני או שטח ) , הכלים המועברים בהרצאה החווייתית מאפשרים למשתתף להבין כיצד הוא יכול לשמור על אנרגיות חיוביות ומוטיבציה כגבוהה כאיש שרות יעיל. ההרצאה תסביר את הגבולות...

לפרטים נוספים
לנוחויותך, ניתן למלא את טופס ההזמנה למידע נוסף ולצרף מספר מרצים ולא מרצה בודד. ניתן לגלוש בגלריות מרצים ולהוסיף מספר מרצים לסל הפניות, לפניה אחת מרוכזת.
באפשרותך לקבל מידע נוסף
אודות מספר מרצים
* אנו מכבדים את פרטיותך
* כל השדות חובה
עדכונים וחדשות
גיא זהר מיוצג בלעדית בסוכנויות מרצים
גיא זהר מגיש "היום שהיה" התכנית הפופולארית בסגנונו הייחודי בהרצאה על הכוחות שפועלים מאחורי הקלעים של עולם התקשורת בישראל
לפרטים נוספים
יגאל מוסקו כתב מאגזין חדשות שישי בערוץ 2 מיוצג בלעדית
הרצאות מרתקות על עיתונות חוקרת, דוקומנטרית ומקורית מניסיון של למעלה מ 20 שנה של כתבות מובילות שזכו להדים רבים בתקשורת.
לעמוד המרצה
בוני גינצבורג הצטרף לצוות המרצים בתחום ההשראה למצוינות
כוכב הכדורגל בעבר ופרשן ספורט בהווה על הרצאות בנושאי התמודדות על כשלון והצלחה, הישגיות וחתירה למצוינות
לפרטים מלאים
אליס מילר נבחרה להדליק משואה
פורצת הדרך לכניסתן של נשים לקורסי הטיס ומרצה מרתקת נבחרה להדליק משואה בטקס יום העצמאות ה 67 .
לעמוד המרצה
אנדי רם,הטניסאי האגדי , מרצה על עבודת צוות והגשמת מטרות עכשיו בייצוג בלעדי
טניסאי הצמרת שהגיע לפסגות הגבוהות ביותר כחלק מצמד הטניסאים אנדיוני ,מרצה באירועי חברה ומשלב את סיפורו האישי במסרים הנוגעים לכל אחד בכל מקום .
לפרטים נוספים
עינב גלילי -מרצה ייחודית והומוריסטית
שמחים לבשר על הצטרפותה של מגישת הטלוויזיה והכותבת עינב גלילי , בהרצאה ייחודית ומשעשעת על ההומור כחוש מולד (או לא..) ההרצאה משולבת בקטעי וידאו.
לפרטים מלאים
הצטרפו אלינו
03-5492474 השאירו פרטים