מאז 1999
הרצאות מרתקות לאירועים מנצחים
בהנהלת דני שביט
לייעוץ בבחירת מרצה והזמנות
03-5492474
כל ההרצאות

כל ההרצאות

מחפשים הרצאה מרתקת לאירוע שלכם? רשימת הרצאות מלאה של ס.מ.ל סוכנויות מרצים לישראל תספק לכם פתרון - כאן תוכלו להתרשם ולהזמין  הרצאות מפי מיטב המרצים בישראל.
הרצאות מאת המרצים של ס.מ.ל
550
זקוק לעזרה? צור קשר

כיצד להוביל שינויים בארגון

| מרצה: חנן מלין | תחום: ניהול ומנהיגות

נושאים עיקריים בהרצאה:  שינוי מהו ?  מדוע שינוי מפחיד אותנו ?  ניהול שינויים וחוקי ניוטון.  השגיאות שיש לימנע מהם בעת ביצוע שינויים בארגון: ☺ ביצוע שינויים מבלי שמטמיעים לפני כן תחושת דחיפות מספקת בקרב המנהלים והעובדים בארגון. ☺ העדר קואליציה מנחה חזקה דייה, נדרשת מסה קריטית של מנהלים ועובדים המאמנים בשינוי ובצורך בשינוי כדי להתגבר על ההרגלים הישנים ועל השגרה. ☺ חוסר הכרות או חוסר הזדהות עם החזון (המצפן הארגוני). ☺ כאשר לא מפיצים את החזון בסדר גודל מספק. שינוי גדול לא יהיה אפשרי אלא אם כן רוב...

לפרטים נוספים

איכות הסביבה

| מרצה: חנן מלין | תחום: גלובליזציה, איכות הסביבה

 נושאים עיקריים בהרצאה:  הגדרת סביבה.  עיקרון "הכול חוזר אליך".  טביעת רגל אקולוגית.  מושגי יסוד באיכות הסביבה בהשפעה על: ☺ מים. ☺ קרקע. ☺ אוויר.  החור באוזון.  אפקט החממה.  מעגל השיפור המתמיד של ד"ר דמינג.  מודל למערכת ניהול סביבתית.

לפרטים נוספים

הכרת דרישות תקן AS-9100: D

| מרצה: חנן מלין | תחום: עולם העבודה

 נושאים עיקריים בהרצאה:  הקשר שבין תקן ISO-9001:2015 לבין תקן AS-9100 D : 2016  הבטחת בטיחות מוצר  מניעת פריטים מזויפים  תכנון התיישנות מוצר  F.O.D  f.a.i  תהליכים מיוחדים  שירשור דרישות  דרישות רגולציה ודרישות סטאטוטוריות  דגש על ראיה תהליכית  מדדים ויעדים  סיכון וניהול סיכונים  דרישות מיוחדות  פריטים קריטיים  אופייני מפתח

הכרת דרישות תקן ISO-9001:2015

| מרצה: חנן מלין | תחום: הרצאות העשרה

 נושאים עיקריים בהרצאה:  האיכות לאן ?  התפתחות האיכות על ציר הזמן  " עבר הווה ועתיד " – האבולוציה של התקן .  סקירת סעיפי תקן מהדורת שנת 2015 .  סרט

לפרטים נוספים

טיפול בתלונות לקוח

| מרצה: חנן מלין | תחום: שרות לקוחות

 נושאים עיקריים בהרצאה:  איכות נתפסת בעיני הלקוח.  מטרות הטיפול בתלונות לקוח.  שלבי הטיפול בתלונה.  משפטי אמפטיה.  שאלות לאיפיון התלונה.  הצגת פתרון.  קבלת הסכמת הלקוח.  אמפטיה + סיום אפקטיבי.  ביצוע השיפור.  תן משהו נוסף.  פעולת תיקון, פעולה מתקנת, פעולה מונעת ומה שבינהם.

לפרטים נוספים

חקר אירוע והפקת לקחים

| מרצה: חנן מלין | תחום: עולם העבודה, ניהול ומנהיגות

נושאים עיקריים בהרצאה:  מהו חקר אירוע?  מתי לבצעו?  מי מפחד מחקר אירוע?  ההבדל בין חקר אירוע לחקירה.  חקר אירוע – הצלחות וכשלונות.  שלבי חקר אירוע: ☺ ייזום. ☺ שחזור העובדות. ☺ הגדרת הפערים. ☺ העלאת השערות. ☺ ניתוח הממצאים. ☺ הגדרת הלקחים. ☺ גיבוש המלצות ליישום. ☺ הפצת ממצאי חקר אירוע. ☺ הכנת תוכנית להטמעת הלקחים. ☺ סיכום התהליך. ☺ מעקב אחר יישום. ☺ בדיקת אפקטיביות.  תפקידי המשתתפים חקר אירוע.  מתודולוגיות וכלים לחקר אירוע.

לפרטים נוספים

מודעות לבטיחות

| מרצה: חנן מלין | תחום: עולם העבודה, ניהול ומנהיגות

 נושאים עיקריים בהרצאה:  בטיחות מהי ?  סיכון "נסבל" והדרכים להקטנתו.  הגישה הפרואקטיבית  בעיות תקשורת ואחריות אישית.  מעגל השיפור של ד"ר דמינג P.D.C.A..  שיפור מתמיד.  ההבדל בין פעולת תיקון, פעולה מתקנת ופעולה מונעת.  חשיבות הדרכת בטיחות, סביבת עבודה , שימוש בציוד מגן, תרגילי חירום.  אחריות אישית.  שיעורו של הפרפר.

לפרטים נוספים

מודעות לאיכות

| מרצה: חנן מלין | תחום: עולם העבודה, ניהול ומנהיגות

נושאים עיקריים בהרצאה:  איכות מהי?  איכות כפי שהיא נתפסת בעיני הלקוח.  תחרות, הכח המניע לאיכות.  4 השאלות החשובות ביותר להשגת לקוח מרוצה: מי הלקוח שלי? מה הוא רוצה? האם הוא מרוצה? מה עלי לעשות על מנת שיהיה יותר מרוצה?  מעגל השיפור של דר' דמינג.  ההבדל בין "יעילות" לאפקטיביות  ההבדל בין: פעולת תיקון, פעולה מתקנת ופעולה מונעת.  ששת סיבות השורש למוצר/שרות לא מתאים  ההבדל בין "בקרת איכות" ל"הבטחת איכות".  יעדי איכות מדידים.  "מה שאי אפשר למדוד אי אפשר לנהל - מה שאי אפשר למדוד אי אפשר...

לפרטים נוספים

אחריות חברתית

| מרצה: Prof. David Passig | תחום: הרצאות העשרה, חברה ומדינה

 נושאים עיקריים בהרצאה: 1. מה זה אחריות חברתית? 2. בשביל מה אני צריך את זה? 3. מה זה דורש ממני? 4. מה כולל המסע לאחריות חברתית?  קהילה וחברה  זכויות עובדים וסביבת עבודה  איכות הסביבה  זכויות אדם  אתיקה  שיווק וצרכנות  ממשל תאגידי / ארגוני  שקיפות ודיווח  מעגל חיי מוצר / שירות

לפרטים נוספים

איך להצליח בעסקים

| מרצה: חנן מלין | תחום: מוטיבציה והשראה, מאמנים עסקיים, כלכלה ועסקים

 נושאים עיקריים בהרצאה:  מה רוצה הלקוח – מוצר / שירות איכותי, במחיר סביר.  איכות המוצר / שירות כפי שהם נתפסים בעיני הלקוח.  חשיבות ה"בידול".  4 השאלות החשובות ביותר להשגת לקוח מרוצה: מי הלקוח שלי? מה הוא רוצה? האם הוא מרוצה? מה עלי לעשות על מנת שיהיה יותר מרוצה?  מעגל השיפור של דר' דמינג.  ההבדל בין "יעילות" לאפקטיביות  ההבדל בין: פעולת תיקון, פעולה מתקנת ופעולה מונעת.  ששת סיבות השורש לכישלון עסקי.  חשיבות קביעת: חזון, ערכים, מטרות יעדים מדידים לעסק.

לפרטים נוספים
לנוחויותך, ניתן למלא את טופס ההזמנה למידע נוסף ולצרף מספר מרצים ולא מרצה בודד. ניתן לגלוש בגלריות מרצים ולהוסיף מספר מרצים לסל הפניות, לפניה אחת מרוכזת.
באפשרותך לקבל מידע נוסף
אודות מספר מרצים
* אנו מכבדים את פרטיותך
* כל השדות חובה
עדכונים וחדשות
גיא זהר מיוצג בלעדית בסוכנויות מרצים
גיא זהר מגיש "היום שהיה" התכנית הפופולארית בסגנונו הייחודי בהרצאה על הכוחות שפועלים מאחורי הקלעים של עולם התקשורת בישראל
לפרטים נוספים
יגאל מוסקו כתב מאגזין חדשות שישי בערוץ 2 מיוצג בלעדית
הרצאות מרתקות על עיתונות חוקרת, דוקומנטרית ומקורית מניסיון של למעלה מ 20 שנה של כתבות מובילות שזכו להדים רבים בתקשורת.
לעמוד המרצה
בוני גינצבורג הצטרף לצוות המרצים בתחום ההשראה למצוינות
כוכב הכדורגל בעבר ופרשן ספורט בהווה על הרצאות בנושאי התמודדות על כשלון והצלחה, הישגיות וחתירה למצוינות
לפרטים מלאים
אליס מילר נבחרה להדליק משואה
פורצת הדרך לכניסתן של נשים לקורסי הטיס ומרצה מרתקת נבחרה להדליק משואה בטקס יום העצמאות ה 67 .
לעמוד המרצה
אנדי רם,הטניסאי האגדי , מרצה על עבודת צוות והגשמת מטרות עכשיו בייצוג בלעדי
טניסאי הצמרת שהגיע לפסגות הגבוהות ביותר כחלק מצמד הטניסאים אנדיוני ,מרצה באירועי חברה ומשלב את סיפורו האישי במסרים הנוגעים לכל אחד בכל מקום .
לפרטים נוספים
עינב גלילי -מרצה ייחודית והומוריסטית
שמחים לבשר על הצטרפותה של מגישת הטלוויזיה והכותבת עינב גלילי , בהרצאה ייחודית ומשעשעת על ההומור כחוש מולד (או לא..) ההרצאה משולבת בקטעי וידאו.
לפרטים מלאים
הצטרפו אלינו
03-5492474 השאירו פרטים