מאז 1999
הרצאות מרתקות לאירועים מנצחים
בהנהלת דני שביט
לייעוץ בבחירת מרצה והזמנות
03-5492474
שיפור חווית הלקוח בעולם מהיר ובלתי יציב

שיפור חווית הלקוח בעולם מהיר ובלתי יציב

בין שאר הסוגיות הנידונות בהרצאה ( בהתאמה לצרכי הלקוח) :
 
מאפייני הסביבה העסקית של ימינו ואילו אתגרים היא מציבה בפנינו
מהי חווית לקוח? במה היא שונה מהשירות ללקוח? 
איך משפרים את חוויית הלקוח לאורך זמן?
מה אני יכול לעשות ממחר בבוקר על מנת לתרום במישרין בשיפור חווית הלקוח ?
מה עשינו ב-30 שנים האחרונות בתחום של שיפור השירות ללקוח? האם באמת שיפרנו אותו? למה ?
מהי המלכודת הגדולה בתחום השירות ללקוח? איך ניתן להימנע ממנה?
איך משפרים את השירות ללקוח לאורך זמן?
מה אני יכול לעשות ממחר בבוקר על מנת לתרום במישרין לשיפור השירות ללקוח?
האם ישנו הבדל משמעותי בין שיפור שירות הפנים לבין שיפור שירות החוץ?
מהן המלכודות שמרבית הארגונים נופלים בהן כשהם באים לשפר את שירות הפנים?
איך משפרים את שירות הפנים לאורך זמן?
מה אני יכול לעשות ממחר בבוקר על מנת לתרום במישרין לשיפור שירות הפנים?
 
מיוחד למנהלים (בכל הרמות)   :
 
תרבות אוכלת אסטרטגיה לארוחת בוקר – התאמת התרבות לעולם המהיר והמורכב
מאפייני הסביבה העסקית של ימינו ואילו אתגרים תרבותיים היא מציבה בפנינו
מה המכנה המשותף של האתגרים התרבותיים
4 שינוי תפישה בליבת התרבות הארגונית
איך מאיצים את השינוי התרבותי הנדרש? מודל וכלים
 
 
עבודת צוות ופיתוח יחסי אמון ושותפות
האם ישנו הבדל בין עבודת הצוות של ימינו לזו של השנים שעברו? מדוע?
עבודת צוות כאמצעי לשיפור חווית הלקוח 
איך משפרים עבודת צוות, יחסי אמון ושותפות לאורך זמן?
מה אני יכול לעשות ממחר בבוקר על מנת לתרום במישרין לשיפור עבדות הצוות, האמון והשותפות?
מדוע שיפור הקולבורציה בארגון הוא התחום בו ארגונים הכי מתקשים לבצע שיפורים משמעותיים?
מהן היסודות של הקולבורציה בארגונים?
איך משפרים קולבורציה במהירות, באופן מובחן ולאורך זמן?
מה אני יכול לעשות ממחר בבוקר על מנת לתרום במישרין לשיפור הקולבורציה בארגון?
 
הרצאות נוספות של מארק זרוק
ENGAGMENT - מחוברות עובדים ומנהלים לערכי הארגון | תחום: הרצאות באנגלית, ניהול ומנהיגות, מוטיבציה והשראה, סדנאות חוויה וגיבוש, עבודת צוות

מטרת ההרצאה להקנות למנהלים תפישה וכלי פשוטים ויישימים להבנת התחומים בהם ניתן לפעול מול העובד להגברת המחוברות שלו לארגון, למנהלו, ולעבודתו.  ההרצאה תשלב את המשתתפים בשיח דרך שאלות מעוררות מחשבה.    הנושאים המועלים בהרצאה:   - מדוע לי להשקיע עוד מאמצים ואנרגיה להגברת מחוברות העובדים שלי?  - אילו קשיים אני פוגש כמנהל בדרכי להגביר מחוברות עובדים? - איך אני יכול  להתגבר על קשיים אלו ? - מה אני יכול לעשות ממחר בבוקר, למרות הקשיים, להגביר מחוברות העובדים שלי?  - מדוע התפקיד שלי כמנהל קיים? - דיאלוג ומשוב עם ...

לפרטים נוספים
הפקת לקחים ושיתוף במידע | תחום: ניהול ומנהיגות, עבודת צוות

 מבוא - שיתוף במידע והפקת לקחים, 2 מרכיבים תרבותיים חיוניים בעולם של שינויים ומורכבות. דוגמאות מארגונים בישראל ובחו"ל.  המחשה בטבע - הביטוי של שיתוף במידע והפקת לקחים בטבע. איך זה מתבטא באורגניזם חי? מה הלקח עבור הארגון?  החסמים - מדוע כה קשה לשתף במידע ולהפיק לקחים?   איך מתגברים על החסמים? טיפים להתנסחות בונה ומקדמת ושאילת שאלות  תכלס – סיכום ההרצאה ודגש על "עשה ועל תעשה".  

לפרטים מלאים
לנוחויותך, ניתן למלא את טופס ההזמנה למידע נוסף ולצרף מספר מרצים ולא מרצה בודד. ניתן לגלוש בגלריות מרצים ולהוסיף מספר מרצים לסל הפניות, לפניה אחת מרוכזת.
באפשרותך לקבל מידע נוסף
אודות מספר מרצים
* אנו מכבדים את פרטיותך
* כל השדות חובה
הצטרפו אלינו
03-5492474 השאירו פרטים